keskiviikko 30. tammikuuta 2013

Eroon plussista

Maanantain plussista suivaantuneena olen nyt muutaman päivän merkannut syömisiäni Kiloklubiin (reunahuomautuksena mainittakoon, että huomasin klubin painokäyrää katsoessani, että olen liittynyt palveluun 2008 ja painanut liittyessäni reilut 10kg vähemmän kuin nyt. Miten tässä näin on käynyt???). Vaikka herkut olen kiltisti jättänyt kaupanhyllylle, olen tainnut silti saada kaloreita viime aikoina yli oman tarpeen. Olen saattanut syödä kolmekin avokadoa päivässä ja kun noita kaloreita katsoo, niin kyllähän niistä aika pommin saa energiaa. Ruokien merkkaaminen palveluun vaatii aika paljon, mutta jos nyt edes jonkun aikaa saisi sen verran itsestään irti. Tänään ei juurikaan ole jäänyt miinuksia, mutta onneksi ei ole mennyt överiksikään. Kavereita oli käymässä ja oli jo etukäteen sovittu, että tilataan pizzat. Söin siis Kotzonen, joka oli vallan mainio valinta makunsa puolesta eikä kai ihan huonoin muutenkaan.

Lenkillä kävin myös ja vaikka vauhti ei päätä huimannutkaan, niin hiki tuli silti. Meidän kulmilla ei ainakaan ole näkynyt minkäänlaista auran tapaista ja tämän päivän myräkän jäljiltä lunta oli teillä ihan kunnolla. Ei siis aihetta nilkkapainoille :).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit ovat aina tervetulleita!